Operita after "Maria de Buenos Aires"

Operita after "Maria de Buenos Aires"

Witam wszystkich bardzo serdecznie,

Jesteśmy świeżo po koncercie w NOSPR, gdzie wykonaliśmy zupełnie nowy dla nas gatunek muzyki, a mianowicie program muzyczno-taneczny z muzyką Astora Piazzolli z operity "Maria de Buenos Aires".

Jesteśmy szczęśliwi - publiczność dopisała, bilety rozeszły się w kilka dni, choć koncert nie był planowany z wyprzedzeniem jak to zwykle w filharmoniach bywa, tylko "wpadł", jak to się mówi, w ostatniej chwili.

Ludzie siedzieli na schodach i bardzo żywiołowo reagowali na muzykę. Zapewne miedzy innymi za sprawą pary tanecznej, która tańczyła magicznie, artyści kilka razy zmieniali stroje, swoim intymnym tańcem przykuwali uwage publiczności. Sama  doceniłam to dopiero na nagraniu DVD, które Państwu polecamy w zakładce media albo tutaj poniżej tekstu.

Również zupełnie nowym doświadczeniem było granie wspólnie na dwa fortepiany z perkusją! To dopiero SWIAT!! Poczułam, że juz pewnie nigdy pewnych utworów bez perkusji nie zagramy. Kapitalne uczucie. W końcu jakby na to nie patrzeć to ta sama rodzina instrumentalna. Bardzo sympatyczna.

Ogromne podziękowania składamy Pani Dyrektor NOSPR Joannie Wnuk-Nazarowej, która udostepniła salę i wydała zgodę na koncert, oraz Panu Witoldowi Wnukowi z Cracovia Music Agency, który uwierzył w nas, w nasza pasję i doprowadził projekt do końca. Bez tych dwóch cudownych, życzliwych osób nie byłoby radosci ani projektu.

Wszystkich pozdrawiam, wszystkim dziekuję!

Tamara Granat

Wykonawcy:
Duo Granat: Tamara Granat – fortepian, Adrian Kreda – fortepian, aranżacje
Magdalena Idzik – mezzosopran
Juan Jose Laici – baryton
Szymon Linette – perkusja
Francesca Del Buono – tancerka
John Erban – tancerz

Operita by Astor Piazzolla arranged by Adrian Kreda

Operita by Astor Piazzolla arranged by Adrian Kreda

Kochani, po dłuższej chwili ujawniam się ponownie. Powstał bowiem projekt, program muzyczno- taneczny, który pochłonął nas bez reszty, a przede wszystkim niezmiernie ucieszył.

Maria de Buenos Aires – operita Astora Piazzolli. Dzieło, które kompozytor cenił najwyżej w swojej twórczości. ”Zachorowaliśmy”, a właściwie ja dostałam obsesji, aby to dzieło wykonać. Najpierw długo rozmyślałam w jaki sposób po prostu wystawić tę operitę w wersji scenicznej – jak jednak okazało się to niemożliwe, postanowiłam zrobić wszystko co w mojej mocy aby doprowadzić do wykonania w wersji koncertowej.

Tak więc powstał program koncertowy, muzyczno-taneczny, zawierający najpiękniejsze arie z operity, oraz wzbogacony o najbardziej znane tanga kompozytora. Projekt na siedem osób – dwa fortepiany, mezzosopran,  baryton, perkusję i parę taneczną.

Wszystkie aranżacje na dwa fortepiany wykonał Adrian Kreda, z którym mam zaszczyt i przyjemność pracować od lat, rodowity Argentyńczyk z Buenos Aires, tzw. ”porteno”. Wykonał olbrzymią i cudowną pracę, objął artystyczną opieką cały projekt. Namówił do współpracy swoich najbliższych przyjaciół, absolutnych mistrzów w gatunku tanga. Mam na myśli parę taneczną Francescę Del Buono (z Włoch), Johna Erbana (z  Wenezueli) oraz Juana Jose Laici z Argentyny, który śpiewa i gra na bandoneonie. W roli Marii występuje Magdalena Idzik (mezzosopran) a na perkusji dobarwia całość Szymon Linette.

Nie mogłam nawet wymarzyć lepszej międzynarodowej obsady do tego programu. Wykonują go bowiem ludzie mający tango we krwi, pasjonaci, entuzjaści, profesjonaliści w każdym calu.

Pierwszy nasz koncert odbędzie się w Sali Kameralnej budynku NOSPR w Katowicach w dniu 20 stycznia 2018. Zapraszamy wszystkich Państwa bardzo serdecznie. Godzina wydarzenia jest jeszcze w trakcie ustalania i wkrótce informacja pojawi się na stronie.

OBSADA:

DUO GRANAT - Tamara Granat ( fortepian) i Adrian Kreda ( fortepian, aranżacje wszystkich utworów na 2 fortepiany)
Magdalena Idzik- mezzosopran
Juan Jose Laici – baryton
Francesca Del Buono – tancerka
John Erban – tancerz
Szymon Linette – perkusja

Pełna informacja o koncercie znajduje sie tutaj.

POZDRAWIAM!
Tamara Granat

 

Mozart/Bach - Concertos for 2 pianos and string quintet

Mozart/Bach - Concertos for 2 pianos and string quintet

ALBUM COMMENTARY (wersja polska poniżej)

In life, we should all have goals. We need to constantly set new ones and then embark on a path to reach them. But we should also have dreams – they add beauty and colour to everyday life.

We find this approach inspiring. We share the same love for music, passion for playing in a duo, necessity of expression and – most importantly – will to pursue holistic, thought-out projects. This work brings us great satisfaction and a sense of fulfillment.

We’ve known each other for 25 years. Together with Waldemar Malicki, we performed Mozart’s concerto KV 242 for 3 pianos at the Mozart festival in Warsaw (coincidentally, the very same concerto is featured on this album in an arrangement for two pianos).

Since then, we’ve made several recordings together. The Argentinian album entitled “Destiny” features nostalgic tangos written by Astor Piazzolla and arranged by Adrian, as well as “Tres Romances Argentinos” by Carlos Guastavino. A year later, we recorded a double album where – for the first time in Polish history – we perform all of Mozart’s sonatas ever written for four hands.

We decided that now is the time for an even bigger challenge. It has been a dream of ours to record all concertos for two pianos ever written by two of the greatest composers – Bach and Mozart. Altogether, that makes five. With this album, we would like to mark the 30th anniversary of Duo Granat.

This achievement would have never been possible if it weren’t for two things: the wonderful and sacrificial work of our colleagues from the Prima Vista quartet (who are also celebrating their 20th anniversary this year!); and the help and support of the Polish Radio in Warsaw in providing us with the S1 recording studio and publishing the album. We would like to thank each one of you individually: Piotr Iwicki, Stanisław Bukowski, Bożena Mieczkowska and Magdalena Kawczyńska. Our music wouldn’t sound the same without the great work of sound engineer Ewa Guziołek-Tubelewicz. Thank you, Ewa, for your kind heart, sensitive ear, great taste, wonderful help and advice during our recording sessions. We can’t forget about Jarek Bednarski – our fabulous piano tuner. Thank you for preparing our instruments, your professionalism, preparation and mobility.

We give you OPERA OMNIA – an album featuring all of the concertos for two pianos written by Bach and Mozart. This is a project created by many good and positive people, an unconventional project featuring a string quartet and even – in the case of Mozart’s concertos – Adam Bogacki on the double bass.

It was our goal to provide listeners interested in music for duo with one single album that features all of these pieces.

We hope you enjoy listening to it as much as we enjoyed recording it.

Tamara Granat
Adrian Kreda

CONCERTOS FOR TWO PIANOS AND STRING QUARTET

W.A. Mozart - Concerto in F major, KV 242
W.A. Mozart - Concerto in E flat major, KV 365
J.S. Bach - Concerto in C major, BWV 1061
J.S. Bach - Concerto in C minor, BWV 1060
J.S. Bach - Concerto in C minor, BWV 1062


KOMENTARZ DO PŁYTY

Mówi się, że w życiu ważne są cele – trzeba je mieć, stawiać sobie coraz to nowe wyzwania, a potem je realizować.
Marzenia również warto mieć - to one upiększają i ubarwiają codzienność.

Takie podejście bardzo nas inspiruje. Podzielamy tę samą miłość do muzyki, pasję do gry w duecie fortepianowym, potrzebę wyrażania myśli, a przede wszystkim ogromną chęć realizacji projektów całościowych o konkretnej tematyce. Taka praca przynosi poczucie ogromnej satysfakcji i spełnienia.

Z Adrianem znamy się od 25 lat. Właśnie wtedy wykonaliśmy - wspólnie jeszcze z Waldemarem Malickim - koncert Mozarta KV 242 na 3 fortepiany na festiwalu mozartowskim w Warszawie (dokładnie ten koncert który na płycie brzmi na dwa instrumenty).

Dziś mamy za sobą nagranie kilku albumów.

Płyta „Destiny” o tematyce argentyńskiej, przepełniona jest nostalgią wybrzmiewającą z tang Astora Piazzolli w aranżacji Adriana oraz „Tres Romances Argentinos” Carlosa Guastavino. W rok póżniej powstaje album dwupłytowy nagrany po raz pierwszy w Polsce ze wszystkimi sonatami na cztery ręce Wolfganga Amadeusza Mozarta - „All 6 Sonatas for 4 hands”.

Pomyśleliśmy że nadszedł czas na jeszcze większe wyzwanie.

Bardzo chcieliśmy nagrać wszystkie koncerty na 2 fortepiany wielkich mistrzów – Bacha i Mozarta. Łącznie jest ich pięć. Tym samym pragnęliśmy ukoronować trzydziestoletnią pracę duetu Duo Granat.

Nie byłoby to jednak możliwe gdyby nie wspaniała i ofiarna praca naszych kolegów z Kwartetu Prima Vista, zespołu, który obchodzi w tym roku dwudziestolecie działalności, oraz niezwykła pomoc i wsparcie Agencji Polskiego Radia w Warszawie w udostepnieniu studia S1 oraz wydania albumu. Składamy ogromne podziękowania dla wszystkich Państwa: pana Piotra Iwickiego, pana Stanisława Bukowskiego, pani Bożeny Mieczkowskiej i pani Magdaleny Kawczyńskiej.

Dla nas muzyków na nic byłoby wykonanie gdyby nie piękna oprawa reżysera dźwięku Ewy Guziołek-Tubelewicz. Dziękujemy Ewo za dobre serce, wrażliwe ucho, smak i dobry gust, pomoc, uwagi i cierpliwość podczas sesji nagraniowych.

Nie pominiemy również Jarka Bednarskiego – stroiciela, wybitnego technika fortepianów. Dziękujemy za cudowne przygotowanie instrumentów, za mistrzowską i szybką pracę, gotowość i mobilność.

Tak powstaje OPERA OMNIA – DZIEŁA WSZYSTKIE – Koncerty na dwa fortepiany Bacha i Mozarta. Praca wielu serdecznych i dobrych ludzi, w niekonwencjonalnej formie z kwartetem smyczkowym, a w przypadku koncertów Mozarta z doangażowanym kontrabasem – występującym gościnnie - Adamem Bogackim.

Bardzo zależało nam na tym, aby słuchacz interesujący się literaturą duetową, czy też po prostu meloman, miał dostęp do wszystkich tych Koncertów, aby były „pod ręką”, w jednym albumie.

Życzymy wszystkim miłego odbioru.

Tamara Granat
Adrian Kreda

KONCERTY NA DWA FORTEPIANY I KWARTET SMYCZKOWY

W.A. Mozart - Koncert F-dur, KV 242
W.A. Mozart - Koncert Es-dur, KV 365
J.S. Bach - Koncert C-dur, BWV 1061
J.S. Bach - Koncert c-moll, BWV 1060
J.S. Bach - Koncert c-moll, BWV 1062

Sharing stage with Krzysztof Jablonski

Sharing stage with Krzysztof Jablonski

Welcome again. This time, I would like to share with you a recent event that I had the pleasure of participating in.

On October 14th, I had the honour to share the stage of the National Forum of Music in Wrocław with a phenomenal Polish pianist of international acclaim – Krzysztof Jabłoński. Krzysztof has been my friend and soulmate for the last 40 years. We grew up together and studied under the same professor – the legendary Janina Butor. As children, we spent our time learning the art of performing and listening to recordings by international pianists. In those days, getting your hands on those albums was a true miracle!

Now, years later, Krzysztof invited me to perform the Max Bruch op. 88a concerto for two pianos and orchestra led by conductor Marek Pijarowski. Performing alongside Krzysztof was a beautiful and emotional experience. Krzysztof arrived in Poland just a few days before the concert and, after our first rehearsal, I already knew it was going to be great. I was calm and happy. I knew I was playing alongside an artist, an extraordinary musician who understands me without words. I couldn’t stop smiling. His music was beautiful – despite the fact that he learned the pieces in between performing his own recitals and concerts with orchestras in Japan and Canada. He played with such devotion and remarkable attention to detail and nuances. After a powerful beginning in the first part of the concerto, he began with a piano pianissimo that was so beautiful that – when I joined in later – I found myself in heaven. The soundscape he created was so vast and rich that all the technical difficulties of playing in a duet simply ceased to exist. It was a wonderful experience. I will forever cherish the wonderful work, care and atmosphere created by both Krzysztof and Marek. The organizers of the concert also did a great job – we had access to the best instruments and rehearsal halls. I would like to thank you all, from the bottom of my heart.

I would also like to share my thoughts on a recent album recorded by Krzysztof Jabłoński for the National Chopin Institute featuring all 24 of Chopin’s etudes.

I strongly and sincerely recommend it.

It’s wonderful art by an equally wonderful pianist. Krzysztof’s talent and skill has absolutely no limitations. In that sense, I would compare him only to the greatest, including Grigory Sokolov or Martha Argerich. 

By definition, an etude is a short exercise on a given technical or melodic issue. Indeed, each of Chopin’s 24 etudes is a musical experiment combining the most complex and difficult pianistic challenges with impossibly fast tempos. However, at the same time, each piece is a musical masterpiece – a diamond of a form that lives and breathes between the bars.

It takes a lot of skill to face the challenges created by the composer – especially when the etudes are performed live and one after another. This requires the pianist to immediately shift his mindset from one exercise to the next.

Krzysztof plays the etudes with such ease and finesse, as if he were enjoying something very simple. With an excess of skill, he has the time and imagination to perform any musical creations. He picks and chooses his tools to realize a perfectly prepared plan. The etudes are divided into 2 cycles that Krzysztof combines into a beautiful whole – with its own story and dramaturgy. The piano is just an excuse to share a few amazing musical experiences with the audience. On behalf of Krzysztof, I would like to invite everyone into his world of music. His performance is simply beautiful – and that’s not easy to do on the piano.

Thank you for reading and… see you soon!


Witam was ponownie. Tym razem chciałam się podzielić niedawnym wydarzeniem, w którym miałam zaszczyt uczestniczyć.

14 października wystąpiłam we wrocławskim Narodowym Forum Muzyki wraz z fenomenalnym polskim pianistą o międzynarodowej sławie - Krzysztofem Jabłońskim. Krzysztof to mój przyjaciel i bratnia dusza od ponad 40 lat. Wspólnie dorastaliśmy we Wrocławiu i uczyliśmy się u jednej Pani Profesor – legendarnej Janiny Butor. Jako dzieci razem słuchaliśmy muzyki, uczyliśmy się wykonywania utworów na podstawie cudem zdobytych nagrań najlepszych światowych pianistów.

Po tylu latach, z inicjatywy Krzysztofa, wykonaliśmy koncert Maxa Brucha op. 88a na dwa fortepiany i orkiestrę pod batutą Maestro Marka Pijarowskiego. Nie kryję wzruszenia, że mogłam wystąpić u boku tak wielkiego pianisty. Przyleciał do Polski kilka dni przed występem, zagraliśmy pierwszą próbę i od pierwszego dźwięku byłam spokojna. Czułam niezwykłą radość, że mogę przy nim muzykować, że jest moją ostoją, artystą który czuje wszystko co chcę zrobić bez słów, czułam że obcuję z wielkim muzykiem - aż mi się buzia śmiała ze szczęścia. Grał przepięknie koncert którego nauczył się pomiędzy swoimi recitalami i koncertami z orkiestrą w Japonii i Kanadzie, w tzw. „biegu” w bardzo krótkim czasie, z pełnym oddaniem - wrażliwością na wszelkie detale, niuanse dynamiczne i agogiczne. Fugę w pierwszej części koncertu po wybuchowym wstępie zaczął tak cudownym dźwiękiem piano pianissimo, że dołączając do niego drugim wejściem tematu miałam wrażenie, że jestem w niebie. Przestrzeń brzmieniowa i barwowa jaką stworzył była tak wielka i bogata, że kluczowy problem tzw. pionów - tak ważnych w grze duetowej - przestał istnieć. To było dla mnie ogromne przeżycie. Pięknej pracy, opieki i atmosfery stworzonej przez Krzysztofa i Marka nigdy nie zapomnę. Organizatorzy koncertu również dołożyli wszelkich starań  aby nam niczego nie brakowało – mieliśmy dostęp do najwyższej jakości instrumentów i sali ćwiczeń. Serdecznie wszystkim za wszystko dziękuję.

Równie ważną sprawą jaką chcę się z Wami podzielić, jest moje wrażenie po wysłuchaniu płyty nagranej kilka miesięcy temu przez Krzysztofa Jabłońskiego dla Narodowego Instytutu Chopina ze wszystkimi 24 etiudami Fryderyka Chopina.

Chcę ją wszystkim polecić z całego serca.

Wielki pianista, wielka pianistyka. Krzysztof posiada absolutnie nieograniczone możliwości pianistyczne porównywalne z Grigorijem Sokołowem czy Marthą Argerich.

Etiudy już z samej definicji to krótkie ćwiczenia na dowolne problemy techniczne lubkantylenowe.

Chopin każdą z tych 24 miniatur rzeczywiście potraktował jako myśl muzyczną piętrzącą się od karkołomnych sytuacji pianistycznych dodając do tego zawrotne tempa, ale jednocześnie a może przede wszystkim każda z nich jest arcydziełem muzycznym – piękną formą żyjącą własnym życiem, kryształem, perłą muzyczną.

Trzeba nielada umiejętności aby sprostać takim wymaganiom kompozytora zwłaszcza, że to utwory krótkie, grane na recitalu w cyklu wymagają natychmiastowej gotowości przechodzenia z jednego problemu na kolejny.

Krzysztof gra te dwa cykle z taką lekkością jakby bawił się z radością czymś bardzo łatwym. Mając ogromną nadwyżkę techniczną ma czas i wyobrażnię na zagranie wszelkich kreacji muzycznych. Wyjmuje jak z „koszyka” kolejne „narzędzie” do zrealizowania planu który wcześniej jest idealnie przemyślany. Każdy z cyklów zawiera po 12 etiud, krótkich, które tworzą w wykonaniu Krzysztofa piękną całość – mają swoją dramaturgię. Fortepian jest tylko pretekstem do przekazania nam niepowtarzalnych wrażeń muzycznych. Zapraszam wszystkich w SWIAT MUZYKI. Krzysztof gra po prostu pięknie – a na fortepianie to ogromna sztuka.

CD with Mozart's 6 Sonatas for 4 hands released!

Comment

CD with Mozart's 6 Sonatas for 4 hands released!

Welcome to my blog. The time has come to share something important with you.

In April 2016, in the NOSPR building in Katowice, Duo Granat – Tamara Granat & Adrian Kreda recorded an album entitled “All 6 Sonatas for piano 4 hands”. This is the first double-album in Polish history featuring all of W. A. Mozart sonatas ever written for 4 hands. The recording was supervised by the invaluable Beata Jankowska-Burzyńska and published by DUX. We are delighted to inform you that the album is now available for purchase.  

For us, the album is another dream come true. Recording it allowed us to share our interpretation and the way we hear and understand the compositions. It was an amazing experience and pure pleasure of performing. We approached Mozart’s music with humility, and the longer we played, the clearer our goal became: to play with simplicity, elegance and to bring out the best from the instrument.

Working with Adrian is a wonderful musical experience. He shares my love for music, passion for duet and need to express. Working together is simply a pleasure for the both of us. Our goal was to record the sonatas in a light fashion – with beautiful sound and melodic phrasing. We wanted the listener to feel that the music is performed by a single organism, with four hands.

I would also like to say a few words about another album I recorded with Adrian Kreda. A year ago, in April 2015, at the S1 Witold Lutosławski studio in Warsaw, we recorded an album entitled “Destiny”. As it turns out, the title is no coincidence. The album features tangos by Astor Piazzola and Tres Romances Argentinos by Carlos Guastavino – all for 2 pianos. The album was recorded by Ewa Guziołek, published by Sarton and is also available for purchase.

Recording the tangos had been on my mind for many years – and thanks to Adrian, the result is better than I could have ever imagined. I always knew his interpretations were amazing, and that his style and taste were simply impeccable. There are moments where he improvises – always with a remarkable sense of class and respect for articulation and sound. People say that duets should not be judged on the basis of individual pianists. However, in this case, I need to say that, without Adrian, such a tasteful album would never have been possible.

Thank you, Dear Adrian.

Duo Granat – Tamara Granat & Adrian Kreda has more projects in the works. Apart from our regular concert performances and recitals in Poland and Europe, we are getting ready for a new album. This time, it will be a recording of W. A. Mozart (concertos in E-flat major KV 356 and F major 242) and J. S. Bach (concertos in C-major BWV 1060 and c minor BWV 1061). The two pianos will be accompanied by our partners from the Prima Vista quartet. The recording will take place in April and May 2017, in Warsaw.

Thank you for reading and… see you soon!


Witam was na moim blogu. Nadszedł czas, żeby podzielić się z wami czymś ważnym.

W kwietniu 2016, w Katowickim budynku NOSPR, duet fortepianowy Duo Granat – Tamara Granat & Adrian Kreda nagrał album pod tytułem „All 6 sonatas for piano 4 hands”. To pierwszy w Polsce dwupłytowy album ze wszystkimi sonatami W. A. Mozarta na 4 ręce. Nad nagraniem czuwała nieoceniona Beata Jankowska-Burzyńska, a wydaniem zajęło się wydawnictwo DUX. Jest nam niezmiernie miło poinformować, że album jest już w sprzedaży. 

Nagrywając płytę, zrealizowaliśmy jedno z marzeń, ogromną potrzebę podzielenia się naszą interpretacją i sposobem słyszenia oraz rozumienia tej muzyki. Było to dla nas niezwykłe przeżycie i czysta radość muzykowania. Do wykonywania muzyki Mozarta podeszliśmy z wielką pokorą, a im dłużej graliśmy, tym jaśniejszy stawał się nasz cel: prostota, elegancja i wydobycie z instrumentu to, co najpiękniejsze. 

Praca z Adrianem jest cudownym wypełnieniem artystycznym. Jest to pianista, który podziela moją miłość do muzyki, ogromną pasję do gry w duecie, potrzebę wyrażenia myśli. Czerpie ze wspólnej pracy tyle samo radości, co ja. Naszym celem było nagranie tych sonat w sposób lekki, pięknym dźwiękiem, śpiewną frazą. Chcieliśmy, aby słuchacz miał wrażenie, że muzykę wykonuje jeden organizm o czterech rękach.

Wspomnę jeszcze o innej płycie nagranej również w duecie z Adrianem Kreda. Rok temu, w kwietniu 2015 w Studio Koncertowym Polskiego Radia im. W. Lutosławskiego - S1 w Warszawie, nagraliśmy album pod wiele znaczącym dla mnie tytułem „Destiny”. Na płycie znajdują się tanga Astora Piazzolli oraz Trzy Romanse Argentyńskie Carlosa Guastavino na dwa fortepiany. Płytę zarejestrowała Ewa Guziołek, wydało wydawnictwo Sarton i również jest już dostępna w sprzedaży.

Wiele lat nosiłam pragnienie nagrania tych tang, a z Adrianem udało się to zrobić lepiej, niż mogłam sobie wymarzyć. Wiedziałam od zawsze, że Adrian gra tanga w sposób genialny, ma nieprawdopodobne wyczucie stylu i dobry smak. W niektórych momentach improwizuje i dodaje pewne kwestie muzyczne, ale zawsze robi to z niezwykłą klasą i wyczuciem artykulacyjnym i brzmieniowym. Mówi się, że duetów nie powinno oceniać się pod kątem gry indywidualnych pianistów. W tym przypadku muszę jednak powiedzieć, że gdyby nie Adrian, tak wysmakowana i gustowna płyta po prostu nie mogłaby powstać.

Dziękuję Ci za to, Drogi Adrianie.

Duo Granat – Tamara Granat & Adrian Kreda ma kolejne projekty do zrealizowania. Oprócz regularnie wykonywanych koncertów i recitali w kraju i Europie przygotowujemy się do realizacji projektu nagrania wszystkich koncertów W. A. Mozarta (Es dur KV 356 i F dur KV 242) oraz J. S. Bacha (C dur BWV 1060 i c moll BWV 1061) na dwa fortepiany w wersji z kwartetem. Naszym partnerem w tym przedsięwzięciu będzie zaprzyjaźniony kwartet Prima Vista. Nagrania odbędą się w kwietniu i maju 2017 w Warszawie.

Dziękuję wam za uwagę i… do usłyszenia!

Comment

New Duo Granat website almost ready!

Comment

New Duo Granat website almost ready!

My new website will contain even more information soon. It is almost ready - just waiting for duogranat.com domain to properly transfer and start pointing to this service.

You would be able to access this site with both duogranat.com and tamaragranat.com url addresses from now on.

Thank you for visiting! I hope you will enjoy browsing, watching and listening to music much more than before!

Comment